fredag 13 januari 2012

Till alla er

som följer min blogg vill jag ge nåt riktigt fint och vad är finare än rosor... här en hel rosengång på Fredriksdal i Helsingborg.













Jag vill tacka Garden of sense för en Award jag fick härom dan, glad blev jag:) Jag skickar den vidare till alla som vill ha en Award.

Glad blev jag också när jag läste Svenska Trädgårdsbloggar, där Charlotte omnämner mitt växthusbygge och flera länkar finns till andra bloggar med hemmabyggda växthus, kul:)

Efter en tung januarivecka med full vinter ska jag i morgon fylla mitt sinne med rosor, det blir träff med Hallborosen och vi ska ha vårt favorittema som vi aldrig tröttnar på, nämligen våra favoritrosor.

Ha en skön helg alla, med eller utan rosor!

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för den fina bilden! En underbar rosportal...suck, tänk om den vore min!
    Trevligt när någon sprider växthusdrömmar vidare och du har ju ett fantastiskt vackert växthus! Snart är det vår och det skall ta si bruk :)
    Ha en fin helg!
    Kram /bea

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken rosengång! Tack för den gulliga du! Tänk om man kunde få till en sådan, eller hälften av den i alla fall:)).
    Önskar dig en skön helg och trevlig träff.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Underbar ros bild.
    Grattis till feedback som du fått ang, växthuset och grattis till award
    Kram och fin helg önskar jag dig.

    SvaraRadera
  4. Hej Inger!
    Ohh jag känner igen mig... inte så långt ifrån mig. Så fint det har blivit där på så kort tid.
    Du och din blogg är värd uppmärksamhet tycker jag och det kommer mera skall du se.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera
  5. Grattis min vän....du är verkligen värd all uppmärksamhet!
    Jag kommer ihåg när jag var på besök hos dig och du berättade att du längtade växthus men att det inte skulle få plats....vilken tur att du ändrade dig:)
    Tack för den fina rosengången och "värmande" kommentarer hos mig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig och vacker gång.Något att drömma om.
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  7. Hej! Har under några dagar förgäves försökt kommentera utan att lyckas, men nu när jag laddat ner Google Chrome så tycks det äntligen gå bra!
    Vilken sagolikt vacker rosgång, tänk att få till något så underbart i sin trädgård! Kan inte finnas något som är vackrare än rosor!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera