måndag 7 juli 2014

Önska mig lycka till

 'Chloris' hänger över planket

utsikt från min farstubro, 'Aïcha, 'Frühlingduft', 'Frankfurt'

'Frühlingsduft'

 i motsatt riktning


 sittplats i skugga eller kvällssol

här skulle jag vilja göra om



'Mme Hardy', så rosa i solljuset

Har besökt en jättefin trädgård ikväll. I morgon visning för Trädgårdsodlarna hos mig, därav rubriken. Senare i veckan medverkar Hallborosen på Wij trädgårdars rosdagar. Och på lördag får vi besök av Bollnäs trädgårdsförening som bl a vill se Kärleksstigen. Med andra ord bråda tider nu, rostider!

Hejdå!

15 kommentarer:

  1. Åh, dessa fantastiska rosor! Spännande med besök och du har ju verkligen något riktigt fint att visa besökarna. Lycka till!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jag hann inte se, om min kommentar "fastnade" eller inte. Därför denna test.
    /Ruben

    SvaraRadera
  3. Nej det gjorde den inte! Då säger jag igen, Med en sådan jättefin trädgård kan besöken inte bli annat än succé!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  4. Lycka till!
    Ja, det finns kvar på önskelistan för sommaren, det där med ett besök hos dig.
    /Anette

    SvaraRadera
  5. Lycka till! Du har jättefint, sittgruppen i skugga/kvällssol skulle jag vilja ha!

    /Jenny

    SvaraRadera
  6. Held og lykke! Det ser virkeligt hyggeligt og dejligt ud!

    SvaraRadera
  7. What an amazing outdoor space and garden you have!

    SvaraRadera
  8. Lycka till! Dina besökare kan skatta sig lyckliga, det ser underbart ut!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  9. Hoppas du haft en bra dag idag med ditt besök. Klart du haft, så duktig på trädgård som du är.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder. Det kan väl inte vara svårt att visa din fina trädgård!? Ställ inte så stora krav på dig själv, det är klart att du klarar att ha folk hos dig Jag skulle gärna komma jag med.Dina bilder ger en så inbjudande bild av din trädgård.
    Önskar dig lycka till och njut av dina besök.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  11. Låter jättetrevligt med alla trädgårdsaktiviteter. Och vilka fantastiska rosor du har! Är säker på att visningen gick galant och att besökarna blev helnöjda!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Trevligt med besök i trädgården. Skulle så gärna vilja se din trädgård som inspirerar mig så mycket. Tack för alla fina ros bilder du alltid bjuder på!

    SvaraRadera
  13. Vet inte om denna kommentar funkar, för de har en tendens att försvinna hos dig! Ingen idé att önska dig lycka till nu när det är försent, men hoppas att allt gick bra. Det gjorde det säkert så fint som du har hos dig/ Kram Titti

    SvaraRadera
  14. Vad fint du har det! Lycka till!

    SvaraRadera