lördag 28 maj 2016

Grande Finale





En händelserik vår och försommar gör att trädgård, foto och blogg inte hinns med. Men trädgården bryr sig inte utan lever sitt eget liv och frodas. Efter veckans ofantliga regnmängder är nu allt laddat för att växa ännu mera. Själv har jag varit en vecka i Örebro som avslutades med en nytt barnbarn, nr 7, vilken final! Välkommen till världen lille Hannes!

I Blommig fredag är det Grand Finale inför sommaruppehållet, det roar mig att vara en del av detta, tack Hélena och på återseende! Bilderna är från min trädgård idag.

Hejdå!

9 kommentarer:

  1. Grattis till barnbarnet!

    Din trädgård ser så läcker ut med alla tulpaner och rosa toner. Jag nästan förväntar mig en liten rosa sagoprinsessa komma dansande framför växthuset, kanske om jag kisar...

    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Gratulerar till nr 7. Mycket vackra tulpaner, mina börjar tacka för sig, men då tar annat vid.
    Ha en fin dag /Marika

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Njuter av att se dina bilder!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Grattis till ännu ett barnbarn, det är lycka men tar också tid att hjälpa till med de små!
    Enorm tulpanprakt i din trädgård!
    Bloggandet har jag också svårt att hinna med nu, det finns mycket annat att ägna tiden åt.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. så fina bilder på vårens blommor, som snart går över i försommar och nya skönheter.
    Ha en fin vecka och grattis till barnbarnet.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Så fräscht det ser ut! Här är det högsommarvärme och torka.
    Ha det bra!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  7. Grattis till lilla Hannes! Din trädgård ser så fin ut - som alltid!
    Kram Nora

    SvaraRadera
  8. Grattis till nya barnbarnet! Och till en helt ljuvlig trädgård! Avundsjuk på dig som fått en rejäl rotblöta, vi fick bara 5 mm...
    Allt gott!/Laila

    SvaraRadera