söndag 8 december 2019

Ljus i mörkret



















En lång bloggpaus har jag haft, eller har jag slutat blogga. Vet inte säkert, vi får se. Har varit till Gran Canaria, så fruktansvärt mörkt här hemma nu. Jag har senaste åren lagt ut bilder från mina resor och så får det bli den här gången också. Kanske skrapar jag ihop lite trädgårdsbilder också med tiden. Snart finns bara bilder kvar från min trädgård, klart nu att jag ska flytta. Kommer att få en mindre trädgård som delas med andra. Skönt att vi har stugan dit jag flyttat många rosor och annat. Och en annan resa finns på lut, Hallborosen och Trädgårdsamatörerna Hälsingekretsen åker till engelska trädgårdar i juni 2020. Lite att se fram emot. Det behövs.

Hejdå!








4 kommentarer:

  1. Hej Inger!
    Härligt med ett livstecken från dig. Sköna bilder från värmen, nu är inte vädret hos oss det bästa. Låter härligt med en resa till England i sommar, där finns mycket fint i trädgårdsväg. Hoppas du fortsätter att blogga.
    Ha det fint /Marika

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder! Ja nog behöver man lite sol o värme i detta deecembermörker...
    Kul med trädgårdsresa i juni också, då har du verkligen något att se fram mot!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera
  3. Härligt med ett inlägg från dig. Just nu låter både Gran Canaria och rosenresa till sommaren härligt. De sista dagarna har jag inte varit alls sugen på att göra något vettigt ute och det har inte med vädret att göra :)

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  4. Hei!
    Det er fint å se inspirerende bilder. Vakkert. Ja, mørket tynger nå, men nå blir det ikke mørkere. Vi har nådd grensa for mørket. Klem Anne

    SvaraRadera